امیر قافله ی عشق

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

**شاید این جمعه بیاید ،شاید **

امیر قافله ی عشق

جان و دل عاشقان نذر ولای علی
نذر علمدار عشق حضرت سید علی

آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
پیوندها

خبر خوش

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۱، ۰۱:۱۶ ب.ظ

بهترین خبری که توانست خستگی یک سال تحصیلی را از وجودم بدر ببرد

رتبه 524 شیما دانش آموز گل رشته ی ریاضی فیزیکم بود

با تمام کمبودها در مدرسه ی دولتی ولی با اراده و ایمان به خدا توانست

به هدفش برسد

شیما جان آرزو میکنم در تمام لحظه لحظه های زندگیت با یاری حق پیروز باشی

 ۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ shabahang's Pictures-www.shabahang20.mihanblog.com ۩۞۩

۹۱/۰۵/۱۷
زهرا تقوی راد

شیما

کنکور

نظرات  (۵)

سلام,, نه ازش خبر ندارم بهتره بگم از هیچ کدوم از بچه های کلاس خبر ندارم امیدوارم هرجا هستند شادباشند
پاسخ:
همینطور شما همیشه شاد و موفق باشی رتبه ی دو رقمی یادت نره محکم و استوار به دنبالش برو .
درود ,سپاس گذارم ,عبادات شما نیز قبول باشه
واقعا؟باورم نمیشه,ببخشید کدام زهرا؟
به سرم زده رتبه 2رقمی بشم تا حالا مدرسمون نداشته گناه داره یه کار نیک انجام بدم البته به امیدخدا هر چی خودش خواست
من الان یک هفته میشه که دارم برای کنکور میخونم دیروز شنیدم زبان فارسی 2در کنکور نمیاد واقعیت داره؟خوشحال باشم چون خیلی دیر شروع کردم کمبود وقت دارم
سلام حال شما؟
نمیدونم چرا ولی خیلی خوشحال شدم دانش اموز حدیث کسا و 524
دارم شاخ درمیارم ولی توی محدودیت ها همیشه ادما ستاره میشن
راستی خانم یه سوال: تا حالا مدرسمون رتبه3 یا2رقمی داشته؟فکر نکنم
پاسخ:
التماس دعا / دعا برای ظهور گل نرگس یادت نرود
شیما خانم همیشه موفق باشی
بابا درس خون آفرین به تو ومعلمت
چه معلم با حالی داری